Telemarketingo ir skambučių centro paslaugos Sužinoti daugiau

Paslaugos Omnibusas

Omnibusas

Omnibuso apklausa - kas tai?

Omnibusas

Omnibuso apklausa – tiesioginio interviu metodas, kurio metu reguliariai apklausiamas didelis skaičius respondentų, o klausimynas apima platų klausimų spektrą. Omnibuso apklausos naudojamos tiek rinkodaros, tiek sociologiniais tikslais. Į klausimyną įtraukiami keliems klientams aktualūs klausimai, todėl šis būdas palyginti taupus ir greitas.

Kada taikome omnibuso metodą?

  • Kai reikia atlikti reprezentatyvią apklausą, atspindinčią visuomenės tendencijas;
  • Ikirinkiminiu bei rinkimų laikotarpiu politinėms preferencijoms nustatyti;
  • Kai reikia ištirti visuomenės nuomonės pokyčius per tam tikrą laikotarpį;
  • Kai klientams aktualios visuomeninės tendencijos;

Kitos mūsų atliekamos apklausos

Apklausa "Akis į akį"

"akis į akį" apklausos

Apklausa atliekama respondentams gyvai bendraujant su respondentais gatvėse, įstaigose ar kitose vietose pagal kliento poreikį. Skaityti plačiau

Telefoninės apklausos

Telefoninės apklausos

Efektyvus ir taupus būdas apklausti didelį skaičių respondedntų įvairiuose regionuose.
Skaityti plačiau

Focus grupė

Focus grupė

Tyrimo metu grupė žmonių išsako savo nuomonę vienu ar kitu klausimu, o ekspertai ieško sąsajų tarp tarpusavyje nesusijusių žmonių nuomonių. Skaityti plačiau

Eurotela – socialinė neįgaliųjų įmonė, teikianti viešinimo ir rinkos tyrimų paslaugas nuo 2006 metų. Mes bendradarbiaujame su valstybinėmis, visuomeninėmis ir verslo įmonėmis bei organizacijomis, kurioms siūlome platų paslaugu spektrą ir lankstų požiūrį.

"Eurotela" paslaugos:

Tyrimai

Apklausos

Siūlome paslaugas, apimančias visus Jūsų įmonės ar organizacijos viešumo, įvaizdžio ir ryšių su visuomene aspektus. Plačiau