Paslaugos Telefoninės apklausos
Telefoninės apklausos
Kas tai?
Apklausa telefonu – efektyvus ir taupus būdas apklausti didelį skaičių respondedntų įvairiuose regionuose. Vykdydami apklausas telefonu pagal Jūsų poreikius galime skambinti ir Jūsų tikslinėms grupėms, ir platesnei auditorijai ir surinkti kiekybinius bei kokybinius duomenis.
Kada taikome apklausų telefonu metodą?
- Kai reikia apklausti respondentus plačiame geografiniame regione;
- Kai riekia susisiekti su sunkiai pasiekiamomis grupėmis (mamos su mažais vaikais, senyvi žmonės, žmonės su negalia ir pan.);
- Kai apklausiami respondentai neturi judėjimo laisvės (kaliniai, ligoniai, kitos izoliuotos grupės);
- Kai paliečiamos jautrios temos ir pašnekovui svarbus anonimiškumas bei privatumas;
Kaip vykdome apklausą telefonu?
Apklausoms telefonu taikome CATI metodą – kompiuterizuotą telefoninį interviu, kuris leidžia surinkti itin kokybiškus ir išsamius duomenis. Mūsų darbuotojai seka kompiuteriniame ekrane pateikiamą klausimų eigą ir suveda duomenis tiesiai į kompiuterinę programą, kuri juos apdoroja ir nukreipia tyrimo eigą priklausomai nuo pateiktų atsakymų. Programa taip pat informuoja, kai pateikiami atsakymai nesutampa arba yra nelogiški ir taip suteikia galimybę patikslinti gaunamus duomenis. Vykdydami CATI apklausas, galime pateikti ir tarpinius rezultatus.
Kam apklausa telefonu naudinga?
Visoms įmonėms, organizacijos ir visuomeninėms įstaigoms.
Apklausa "Akis į akį"
Apklausa atliekama respondentams gyvai bendraujant su respondentais gatvėse, įstaigose ar kitose vietose pagal kliento poreikį. Skaityti plačiau
Omnibusas
Tiesioginio interviu metodas, kurio metu apklausiama reguliariai apklausiamas didelis skaičius respondentų. Skaityti plačiau
Focus grupė
Tyrimo metu grupė žmonių išsako savo nuomonę vienu ar kitu klausimu, o ekspertai ieško sąsajų tarp tarpusavyje nesusijusių žmonių nuomonių. Skaityti plačiau