Paslaugos Rinkos segmentavimas
Rinkos segmentavimas
Kas tai?
Rinkos segmentavimas vertina atskirų prekių ar vartotojų elgesį perkant. Atsižvelgdami į Jūsų poreikius, galime segmentuoti rinką pagal socialinius-demografinius (amžius, lytis, pajamos, socialinis statusas, kt.), psichografinius vartotojų poreikius (vertybės, interesai, gyvenimo būdas, priklausomybė tam tikrai grupei, asmenybės tipas) ar elgesio charakteristikas (vartojimo intensyvumas, lojalumas firmai ar prekiniam ženklui, požiūris į kokybę ir kainą, kt.).
Kada Jums reikia rinkos segmentavimo tyrimo?
- Kai siekiate išskirti pelningus ir nuostolingus rinkos segmentus;
- Kai ieškote naujų nišų rinkoje;
- Kai kuriate efektyvią rinkodaros strategiją;
- Kai norite nukreipti reklamos ir viešųjų ryšių kampanijas reikiama linkme;
- Kai vertinate klientų aptarnavimo kokybę.
Ką mes darome?
Segmentuodami rinką mes neapsiribojame vienu kriterijumi, bet atsižvelgiame į visą kompleksą kintamųjų tam, kad pateiktume Jums kuo išsamesnį rinkos vaizdą. Pasitelkdami klasterinę analizę – matematinį – statistinį metodą, sugrupuojame vartotojus pagal tik jiems būdingus bendrus požymius, vadinamus klasteriais.
Kam rinkos segmentavimo tyrimas naudingiausias?
Gamybinėms ir paslaugas teikiančioms įmonėms.
Kiti mūsų atliekami tyrimai
Įmonės įvaizdžio tyrimas
Tyrimas nustato svarbiausius veiksnius, nulemiančius esamų ir būsimų klientų pasirinkimus.
Skaityti plačiau
Prekės ženklo tyrimas
Tyrimai atskleidžia Jūsų prekės ženklo vertinimą, parodo prekės ar paslaugos populiarumo ir žinomumo lygį. Skaityti plačiau
Reklamos efektyvumo vertinimas
Vertinimas patikrina, kaip reklaminius klipus, maketus, įrašus priima Jūsų tikslinės grupės.
Skaityti plačiau
Vartotojų pasitenkinimo paslaugomis tyrimas
Tyrimo metu vertintame klientų požiūrį į teikiamas paslaugas.
Skaityti plačiau