Paslaugos Darbo organizavimo efektyvumo tyrimai
Darbo organizavimo efektyvumo tyrimai
Kas tai?
Pagrindinis darbo organizavimo efektyvumo tyrimo tikslas - optimalios valdymo schemos paieška. Efektyvus darbo organizavimas - vienas svarbiausių sėkmingos įmonės variklių.
Darbo organizavimo efektyvumo tyrimo nauda ir metodai
Nauda:
Tikslingai restruktūrizuodami įmonę, sutaupysite resursų bei pagerinsite veiklos rodiklius.
Metodai:
Apklausa, kurios atsakumai susisteminami ir pateikiamos rekomendacijos dėl įmonės restruktūrizavimo.
Klientai:
Didesnės įmonės ir oganizacijos.
Kiti tyrimai organizacijose
Organizacijos mikroklimato tyrimas
Atskleisti požiūrį į darbovietę, spręsti problemines situacijas.
Skaityti plačiau
Darbo sąlygų vertinimas
Pagrindinės priežastys, lemiančios personalo kaitą. Skaityti plačiau
Darbuotojų lojalumo tyrimas
Optimalios valdymo schemos paieška. Skaityti plačiau
Darbuotojų motyvacijos tyrimas
Įvertinti darbuotojų motyvaciją ir rekomenduoti jos gerinimo kryptis. Skaityti plačiau
Sociometrija
Naudojamas konfliktuojančioms grupėms tirti. Skaityti plačiau
Asmenybių tinkamumo darbui vertinimas
Apibūdina kandidatų į tam tikras pareigas asmenines savybes ir palygina su pageidaujamomis. Skaityti plačiau