Telemarketingo ir skambučių centro paslaugos Sužinoti daugiau

Paslaugos Sociometrija

Sociometrija

Kas tai?

sociometrija

Pagrindinis sociometrijos tyrimo tikslas - ištirti konfliktuojančias grupes. Sociometrija - socialinės grupės narių tarpusavio santykiai.

Sociometrijos nauda ir metodai

Nauda:

Padeda priimti sprendimus dėl darbo grupių peformavimo, darbuotojų funkcijų keitimo ir pan.

 

Metodai:

Galime ištirti grupę iki 30 žmonių pagal įvairius parametrus ir atsklaiesti narių sociometrines charakteristikas – kaip jie priima vieni kitus, kokį poveikį daro vieni kitiems, kurie turi vadovavimo potencialą ir pan.

 

Klientai:

Sociometrija skirta, bet kuriai įmonei ar organizacijai, kurios padalinyje kyla tarpasmeninių santykių problemos.

Kiti tyrimai organizacijose

Organizacijos mikroklimato tyrimas

Organizacijos mikroklimato tyrimas

Naudojamas konfliktuojančioms grupėms tirti. Skaityti plačiau

Asmenybių tinkamumo darbui vertinimas

asmenybių tinkamumo darbui vertinimas

Apibūdina kandidatų į tam tikras pareigas asmenines savybes ir palygina su pageidaujamomis. Skaityti plačiau

Darbo sąlygų vertinimas

darbo sąlygų vertinimas

Nustatyti faktorius lemiančius darbuotojų požiūrį į esamas darbo sąlygas ir kitas panašaus pobūdžio problemas. Skaityti plačiau

Darbuotojų lojalumo tyrimas

darbuotojų lojalumo tyrimas

Pagrindinės priežastys, lemiančios personalo kaitą. Skaityti plačiau

Darbo organizacijos efektyvumo tyrimai

darbo organizacijos efektyvumo tyrimai

Optimalios valdymo schemos paieška. Skaityti plačiau

Darbuotojų motyvacijos tyrimas

darbuotojų motyvacijos tyrimas

Įvertinti darbuotojų motyvaciją ir rekomenduoti jos gerinimo kryptis. Skaityti plačiau

Eurotela – socialinė neįgaliųjų įmonė, teikianti viešinimo ir rinkos tyrimų paslaugas nuo 2006 metų. Mes bendradarbiaujame su valstybinėmis, visuomeninėmis ir verslo įmonėmis bei organizacijomis, kurioms siūlome platų paslaugu spektrą ir lankstų požiūrį.

"Eurotela" paslaugos:

Tyrimai

Apklausos

Siūlome paslaugas, apimančias visus Jūsų įmonės ar organizacijos viešumo, įvaizdžio ir ryšių su visuomene aspektus. Plačiau