Paslaugos
Slapto kliento tyrimai
Slapto kliento tyrimai
Slaptas pirkėjas - kas tai?

Slapto kliento tyrimai leidžia objektyviai įvertiname klientų aptarnavimo kokybę, pardavimo aplinką bei kitus veiksnius, lemiančius klientų požiūrį į įmonę. Slapto kliento tyrimų metu simuliuojame tikrą pirkimą ar telefoninį skambutį į Jūsų įmonę apie tyrimą iš anksto nepranešę aptarnaujančiam personalui.
Kada Jums reikia slapto pirkėjo tyrimo?
- Kai Jūsų pelningumas tiesiogiai priklauso nuo aptarnavimo kokybės;

- Kai siekiate kliento akimis įvertinti pardavimo aplinką;

- Kai vertinate gebėjimą kokybiškai pristatyti ir parduoti prekę ar paslaugą;
- Kai norite sukurti tikslingą personalo mokymo strategiją;

- Kai Jums svarbu užtikrinti, kad darbuotojai laikytųsi aptarnavimo protokolo;

- Kai vertinate savo teikiamų paslaugų kokybę lyginant su konkurentais.
Ką mes darome?
Aptarę su Jumis svarbiausius vertinimo kriterijus, parengiame klausimynus ir vertinimo skales, kurias išdaliname simuliaciniams pirkėjams. Šie specialiai apmokyti darbuotojai imituoja tikrą pirkimą ar skambutį ir slapta vertina savo patirtį. Vėliau jie užpildo pateiktus klausimynus, o mes apdoroję duomenis pateikiame Jums rekomendacijas, kaip pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.
Kam slapto pirkėjo tyrimas naudingiausias?
Įmonėms, kurių pagrindinė veiklos sritis – klientų aptarnavimas.

Kiti mūsų atliekami tyrimai
Rinkos tyrimai


Tiriame tikslines grupes, reklamos efektyvumą, įmonės įvaizdį ir produktų ar paslaugų paklausą. Skaityti plačiau
Viešosios nuomonės tyrimai


Išsiaiškiname gyventojų požiūrį į aktualias visuomenines problemas. Skaityti plačiau
Tyrimai organizacijose


Aiškinamės kylančių vidinių problemų priežastis ir padedame optimizuoti įmonių valdymą Skaityti plačiau