Telemarketingo ir skambučių centro paslaugos Sužinoti daugiau

Paslaugos Reklamos efektyvumo vertinimas

Reklamos efektyvumo vertinimas

Kas tai?

Reklamos efektyvumo vertinimas

Reklamos efektyvumo vertinimas patikrina, kaip reklaminius klipus, maketus, įrašus priima Jūsų tikslinės grupės. Reklamos efektyvumo vertinimo tyrimas gali būti taikomas tiek pabaigtai reklamai, tiek kuriamai komercinei reklamai vertinti.

Kada Jums reikia reklamos efektyvumo vertinimo tyrimo?

  • Kai vertinate potencialų komercinės reklamos poveikį;
  • Kai siekiate sužinote konkrečios reklamos privalumus ir trūkumus;
  • Kai norite išsiaiškinti efektyviausius reklamos aspektus;
  • Kai vertinate, kaip sukurta ar kuriama reklama atitinka Jūsų interesus.

Ką mes darome?

Bendradarbiaudami su Jumis, apibrėžiame tikslus, kurių siekiate kurdami konkrečią reklamą ir atsižvelgdami į juos sudarome reklamos efektyvumo vertinimo skales (semantinius difirencialus). Geriausiai galime ištirti reklamas, kurios orientuotos į tam tikrą rinkos segmentą ir kuriomis siekiama konkrečių tikslų.

Tyrimą vykdome demonstruojant reklaminę medžiagą grupei žmonių, kurie vertina ją pagal pateiktas skales. Po peržiūros ir vertinimų vyksta diskusija, kurią filmuojame. Vėliau pateiktus vertinimus analizuojame kiekybiškai ir kokybiškai, o filmuotą medžiagą panaudojame gautiems duomenims iliustruoti ir giliau suprasti tas nuomones, kurios buvo išreikštos vertinant reklamą semantiniais difirencialais.

 

Kam reklamos efektyvumo vertinimo tyrimas naudingiausias?

Gamybinėms ir paslaugas teikiančioms įmonėms, visuomeninėms organizacijoms.

Kiti mūsų atliekami rinkos tyrimai

Įmonės įvaizdžio tyrimas

įmonės įvaizdžio tyrimai

Įmonės įvaizdžio tyrimas nustato svarbiausius veiksnius, nulemiančius esamų ir būsimų klientų pasirinkimus.
Skaityti plačiau

Prekės ženklo tyrimas

Prekės ženklo tyrimai

Tyrimai parodo prekės populiarumo lygį lyginant su kitų kompanijų prekių ženklais. Skaityti plačiau

Rinkos segmentavimas

Rinkos segmentavimas

Rinkos segmentavimas vertina atskirų prekių ar vartotojų elgesį perkant. Skaityti plačiau

Vartotojų pasitenkinimo paslaugomis tyrimas

Vartotojų pasitenkinimo paslaugomis tyrimas

Tyrimo metu vertintame klientų požiūrį į teikiamas paslaugas.
Skaityti plačiau

Eurotela – socialinė neįgaliųjų įmonė, teikianti viešinimo ir rinkos tyrimų paslaugas nuo 2006 metų. Mes bendradarbiaujame su valstybinėmis, visuomeninėmis ir verslo įmonėmis bei organizacijomis, kurioms siūlome platų paslaugu spektrą ir lankstų požiūrį.

"Eurotela" paslaugos:

Tyrimai

Apklausos

Siūlome paslaugas, apimančias visus Jūsų įmonės ar organizacijos viešumo, įvaizdžio ir ryšių su visuomene aspektus. Plačiau