Paslaugos Reklamos efektyvumo vertinimas
Reklamos efektyvumo vertinimas
Kas tai?
Reklamos efektyvumo vertinimas patikrina, kaip reklaminius klipus, maketus, įrašus priima Jūsų tikslinės grupės. Reklamos efektyvumo vertinimo tyrimas gali būti taikomas tiek pabaigtai reklamai, tiek kuriamai komercinei reklamai vertinti.
Kada Jums reikia reklamos efektyvumo vertinimo tyrimo?
- Kai vertinate potencialų komercinės reklamos poveikį;
- Kai siekiate sužinote konkrečios reklamos privalumus ir trūkumus;
- Kai norite išsiaiškinti efektyviausius reklamos aspektus;
- Kai vertinate, kaip sukurta ar kuriama reklama atitinka Jūsų interesus.
Ką mes darome?
Bendradarbiaudami su Jumis, apibrėžiame tikslus, kurių siekiate kurdami konkrečią reklamą ir atsižvelgdami į juos sudarome reklamos efektyvumo vertinimo skales (semantinius difirencialus). Geriausiai galime ištirti reklamas, kurios orientuotos į tam tikrą rinkos segmentą ir kuriomis siekiama konkrečių tikslų.
Tyrimą vykdome demonstruojant reklaminę medžiagą grupei žmonių, kurie vertina ją pagal pateiktas skales. Po peržiūros ir vertinimų vyksta diskusija, kurią filmuojame. Vėliau pateiktus vertinimus analizuojame kiekybiškai ir kokybiškai, o filmuotą medžiagą panaudojame gautiems duomenims iliustruoti ir giliau suprasti tas nuomones, kurios buvo išreikštos vertinant reklamą semantiniais difirencialais.
Kam reklamos efektyvumo vertinimo tyrimas naudingiausias?
Gamybinėms ir paslaugas teikiančioms įmonėms, visuomeninėms organizacijoms.
Kiti mūsų atliekami rinkos tyrimai
Įmonės įvaizdžio tyrimas
Įmonės įvaizdžio tyrimas nustato svarbiausius veiksnius, nulemiančius esamų ir būsimų klientų pasirinkimus.
Skaityti plačiau
Prekės ženklo tyrimas
Tyrimai parodo prekės populiarumo lygį lyginant su kitų kompanijų prekių ženklais. Skaityti plačiau
Rinkos segmentavimas
Rinkos segmentavimas vertina atskirų prekių ar vartotojų elgesį perkant. Skaityti plačiau
Vartotojų pasitenkinimo paslaugomis tyrimas
Tyrimo metu vertintame klientų požiūrį į teikiamas paslaugas.
Skaityti plačiau