Paslaugos Įmonės įvaizdžio tyrimas
Įmonės įvaizdžio tyrimas
Kas tai?
Įmonės įvaizdžio tyrimas nustato svarbiausius veiksnius, nulemiančius esamų ir būsimų klientų pasirinkimus.
Jo tikslas – suteikti informacijos apie žinomumą, pasitenkinimą produktu ar teikiamomis paslaugomis, reklamos ar viešųjų ryšių kampanijų efektyvumą. Įmonės įvaizdžio tyrimas ypač aktualus įmonės įvaizdžio formavimui.
Kada Jums reikia šito tyrimo?
- Kai kuriate naują produktą, keičiate ar tikslingai formuojate įmonės įvaizdį;
- Kai siekiate pažinti ir patenkinti klientų lūkesčius;
- Kai vertinate viešųjų ryšių ar reklamos kampanijų efektyvumą;
- Kai norite palyginti savo paslaugas ar produktus su konkurentais.
Ką mes darome?
Telefonu apklausiame tikslines grupes (pavyzdžiui, paslaugos gavėjus) arba tam tiko regiono gyventojus. Jei Jūsų klientai – kitos įmonės, galime atlikti ir įmonių apklausą.
Kam šis tyrimas naudingiausias?
Gamybinės ir paslaugas teikiančios įmonės.
Kiti mūsų atliekami tyrimai
Prekės ženklo tyrimas
Šie tyrimai parodo prekės ar paslaugos populiarumo ir žinomumo lygį lyginant su kitų kompanijų prekių ženklais. Skaityti plačiau
Rinkos segmentavimas
Rinkos segmentavimas vertina atskirų prekių ar vartotojų elgesį perkant. Skaityti plačiau
Reklamos efektyvumo vertinimas
Tyrimas patikrina, kaip reklaminius klipus, maketus, įrašus priima Jūsų tikslinės grupės.
Skaityti plačiau
Vartotojų pasitenkinimo paslaugomis tyrimas
Tyrimo metu vertintame klientų požiūrį į teikiamas paslaugas.
Skaityti plačiau